جشن عاطفه‌های برای کمک به داشن آموزان نیازمند با برپایی بیش از ۲ هزار پایگاه در استان قزوین از پانزدهم شهریور آغاز می‌شود.

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت:  جشن عاطفه ها امسال از پانزدهم شهر یور با شعار  «لبخند مهر بسته به مهر شما» آغاز می شود و در مرحله اول آن   ۱۰۱ پایگاه ثابت در مراکز نیکوکاری و  ۶۴۸ پایگاه سیار در ادارات، مساجد، پایگاه‌های بسیج و مصلا‌های نماز جمعه  دایر خواهد شد.

وی افزود: در مرحله دوم هم هزار و ۳۰۰ پایگاه از یازدهم مهر در مدارس آماده دریافت هدایای دانش‌آموزان استان خواهد بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: در جشن عاطفه‌های پارسال مردم نوع دوست استان یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان کمک کردند.

وی پیش بینی کرد: این میزان امسال به ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی افرایش یابد.

فرهادی گفت: سه هزار ۱۴۸ دانش آموز ۴۰۰ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد هستند که امسال برای سرانه هر دانش‌آموز و دانشجو ۴۰۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: برای آسان‌تر شدن جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هدایای مردمی به ایتام تلفن نیکوکاری ۳۳۸۰۸۰ و کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* در نظر گرفته‌شده است.

فرزاد فرهادی اضافه کرد: در طرح اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان، ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شد که این رقم در مقایسه با سال گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است

وی با بیا اینکه در عید قربان امسال هم مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی و قربانی‌های ذبح‌شده از مردم دریافت شد گفت: این میزان نسبت به پارسال حدود دو برابر شده است.
انتهای پیام/.

دریافت کمک‌های مردم از پانزدهم شهریور در جشن عاطفه‌ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.